Friday, March 30, 2012

Ragu2 Nak Tolak BISEKSUAL ??

Dah terang dan nyata Biseksual ( LGBT ) tu amalan2 mereka yang memang tak ada akal, tetapi perbuatan tersebut menjadi satu kebiasaan bagi pemimpin pembangkang. Parti Pas pulak memang agak mengecewakan bila ada segelintir barisan pemimpin mereka yang menerima amalan sedemikian rupa. Kecewa sungguh aku dengan Parti yang dulu aku anggap pemerintahannya berlandaskan Al Quran dan Al Sunnah.

Hari ini, seorang demi seorang dari kalangan pemimpim Pas keluar membuat kenyataan yang beliau menolak amalan tersebut. Baguslah kalau macam tu. Lepas ni aku harap ada kalangan pemimpin2 Pas akan cuba menasihati Penasihat Parti PKR agak balik ke pangkal jalan. Jangan cuba nak huru harakan Negara Malaysia yang dah sedia aman. Kalau setakat dia nak berasuah sikit sikit tu mungkin orang akan pejam sebelah mata walau pun ada yang tak boleh nak pejam. 

Ini pulak cuba nak perak peranda warga2 muda dengan amalan2 yang terkutuk. Sudahlah menaikan kemarahan jalinan cinta dengan Israel. Tak cukup dengan itu, nak rosakkan ideologi dan pemikiran anak2 muda dengan membenar hubungan sumbang. 

- angrybirdfly -

No comments:

Post a Comment